God, When I was alone, and had nothing I asked for a friend to help me bear the pain. No one came, except God. When I needed a breath to rise, from my sleep No one could help me.. except God. When all I saw was sadness, and I needed answers No one heard me, except God. So when I'm asked.. who I give my unconditional love to? I look for no other name, except God.

Monday 5 September 2011

This Isn't Goodbye..

Assalamualaikum..


Tuhan...
Bila aku boleh meminta...
ku ingin tahu semua apa yang ada
di isi hatinya untukku...
semakin ku mengenalnya...
seakan aku tak bisa lepas darinya..

Tuhan....
ku pasrahkan diriku untuk menerima
semua jalan hidupku ini...
mengikut apa yang kau
tunjukkan jalan kepadaku....

"andai waktu yang melintas
aku  dapat memilih...
aku takkan pernah memilih dia..."

"this isn't goodbye....
even as i watch u leave...
this isn't goodbye...."



P/s : Saya cuma tengok awak dari jauh..saya sabar  menanti sehingga saat kita menjadi halal untuk antara satu sama lain..andai ada jodoh antara kita..=)



No comments: