God, When I was alone, and had nothing I asked for a friend to help me bear the pain. No one came, except God. When I needed a breath to rise, from my sleep No one could help me.. except God. When all I saw was sadness, and I needed answers No one heard me, except God. So when I'm asked.. who I give my unconditional love to? I look for no other name, except God.

Monday 26 December 2011

I've been Proposed !




I have died everyday waiting for you
Darlin' don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more...


Okay lah, maybe dah terlambat kot aku nak post pasal vid ni. Yelah, benda ni pun dah lama kan kat facebook. Err..agak lama la jugak. Semua pakat share. Aku je tak. hewhew. :D

But seriously, aku rasa macam mamat ni baca Ked's Story ah.
"Weh, kau baca Ked's Story ke weh ? Haha."
Serius, dia buat aku teringat kat Ked Flop yang lamar Nawal guna cara macam ni. Cuma entah, aku rasa cara Ked Flop lebih romantik dan sweet dari yang ni. Betul. Serius sweet sangat. Dan Ked Flop berjaya buat aku terharu..waaa ~
Nak nangis lah. *mengada*. Tapi vid ni bagi aku biasa je kot kalau nak banding dengan cara Ked Flop. ekeke. 

Perempuan-perempuan suka letteww. Lelaki-lelaki pulak rasa tercabar. Kehkehkeh.

klik, untuk tumbesaran. :P

Aku tak tahu kenapa status facebook aku jadi macam ni. haha. 
Alah, status je pun kan. Bukan maksud ape-ape. Kihkihkih. 
Takde kena wajib kahwin ye. 

So, lelaki kalau nak lamar gf tu, bolehla guna cara ni eh. Comfirm awek cair nanti. Kot la. Sebab benda ni pun mesti ramai dah yang buat. Jadi, awek2 mesti dah rasa tak sweet lagi guna cara ni. Alah, perempuan selalu nak yang sweet2 je. :P



No comments: